Verzending & retouren

Verzending

  • Uw verzendstatus en updates zijn zichtbaar in uw websiteaccount. Indien er verzendkosten van toepassing zijn, worden deze toegevoegd tijdens het afrekenproces.
  • Artikelen die te groot zijn of speciale aandacht vereisen, worden geleverd door onze eigen bezorgdiensten. In dit geval informeren wij u vooraf over het tijdstip van levering en proberen we dit altijd samen met u te plannen.
  • Houd er rekening mee dat meubels en grote artikelen worden geleverd door gespecialiseerd transport.

Retouren

  • De klant mag binnen 14 dagen na ontvangst de bestelde goederen op eigen kosten terugsturen in de originele, onbeschadigde en oorspronkelijke verpakking (indien mogelijk), samen met alle accessoires, de gebruiksaanwijzing en (een kopie van) de factuur/leveringsnota naar: Espoo B.V., Kloosterstraat 75 - 77, 2000 Antwerpen, België.
  • De koper is aansprakelijk voor enige waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het behandelen van de goederen, anders dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen. Incomplete, beschadigde, gebruikte of bevuilde goederen worden niet teruggenomen.
  • Het (de) geretourneerde artikel(en) wordt/worden binnen 14 dagen na ontvangst terugbetaald van het betaalde bedrag, exclusief de verzendkosten.
  • Online aangeschafte cadeaubonnen zijn geldig voor een periode van 1 jaar vanaf de aankoopdatum. Het verlengen van de cadeaubon is eenmaal mogelijk binnen de geldigheidsperiode, met een maximale verlenging van 1 maand. Het verlengen van de cadeaubon brengt een administratieve vergoeding van 10% van de totale waarde met zich mee, met een minimum vergoeding van €15. Deze vergoeding wordt van de waarde van de cadeaubon afgetrokken.

OPMERKING: tijdens het hoogseizoen of de uitverkoop kunnen de levertijden iets langer zijn dan normaal.